Radiodays Europe special

Radiodays Europe is een jaarlijkse conferentie voor de radioindustrie, dit keer gehouden in Zwitserland. Thema dit jaar: Sound Matters – the Future of Audio. In opdracht van het Radio Advies Bureau maakte ik De Radio Podcast vanaf locatie. Plus een aantal verslagen van sessies. Deze worden de komende weken uitgelicht op Rab.radio en een aantal lees je ook terug in de nieuwsbrief. De podcast praat je in 3 kwartier bij over de highlights van de conferentie.

De volgende gasten komen in de Radiodays special aanbod:

  • Ralph van Dijk van reclamebureau Eardrum uit Australie laat een voorbeeld horen van een goede en slechte reclame. En wat de ingredienten zijn om diezelfde reclame outstanding te maken.
  • Menno de Boer, programma directeur van Radio 538, over de samenwerking met Tommorowland.
  • Charlote Hagen deed onderzoek naar het audiolandschap en mediagebruik in 2025.
  • Ook zijn de takeaways te horen van Nederlandse collega bezoekers, Annemieke Schollaardt (dj en presentator NPO Radio 2), Tom de Graaf (bekend van de Q ochtendshow als Tom van de Intercom), Mischa Blok (presentator NPO Radio 1), en Niels Hoogland (Zendermanager NPO Funx).

Concept en productie door Audiolane